Všeobecné podmienky
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP) spoločnosti NFC Trading Partner Kft. (sídlo: 5231 Fegyvernek Szent Erzsébet út 107, IČO: 16-09-021897, DIČ: 32383593-2-16) ďalej len „ predávajúceho") a kupujúceho (ďalej len "kupujúci") obsahujú úpravu práv a povinností pri kúpe tovaru predávaného prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného predávajúcim - internetovej stránky www.naviforce.hu - a tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy, ktorá je na internete, je elektronická medzi kupujúcim a predávajúcim zriadená prostredníctvom obchodu (ďalej len „zmluva“).
1.1. Podrobné skutočné vlastnosti produktov sú obsiahnuté v popisoch produktov na webovej stránke a v návode na použitie priloženom k produktu.
Obrázky zobrazené na webovej stránke a v inzerátoch sú ilustračné.
Zákazník berie na vedomie, že vyobrazenia na týchto povrchoch sa môžu mierne líšiť od predávaných produktov (napr. farebné odtiene). Tieto rozdiely môžu závisieť od typu elektronických zariadení a nastavení obrazovky. Predávajúci za tieto odchýlky nezodpovedá.
Zákazník berie na vedomie, že po potvrdení objednávky vzniká medzi neprítomnými zmluvnými stranami zmluva, vzniká mu platobná povinnosť a je povinný objednaný produkt prevziať a zaplatiť kúpnu cenu a náklady na doručenie kuriérskou službou. Predávajúci výslovne vylučuje zodpovednosť za prípadné chyby alebo preklepy na strane kupujúceho po zadaní objednávky.
Obsah zmluvy medzi zmluvnými stranami je obsiahnutý v potvrdení objednávky, zmluva vzniká odoslaním tohto potvrdenia kupujúcemu. Predávajúci potvrdí objednávku elektronicky ihneď, najneskôr však do 72 hodín. Ak potvrdenie neobdrží kupujúci v predpokladanom termíne podľa charakteru služby, najneskôr však do 72 hodín od odoslania objednávky kupujúceho, je kupujúci zbavený ponukovej povinnosti. Objednávka a jej potvrdenie sa považujú za prijaté Predávajúcim alebo Kupujúcim, keď mu budú k dispozícii. Predávajúci nezodpovedá za neprijatie potvrdenia v stanovenej lehote z dôvodu, že kupujúci pri objednávke zadal nesprávnu e-mailovú adresu, alebo z dôvodu technického problému vo svojom účte nemôže prijímať e-maily.
Predávajúci je oprávnený zrušiť celú objednávku alebo jej časť, ak z dôvodu nedostatku zásob nie je schopný dodať objednávku kupujúcemu v dodacej lehote uvedenej v týchto všeobecných obchodných podmienkach. Predávajúci je tiež oprávnený v prípade nedostupnosti objednaného tovaru zaslať náhradný tovar. V týchto prípadoch je Predávajúci povinný informovať Kupujúceho.
V prípade, že tovar nie je dostupný na sklade predávajúceho v Maďarsku, predávajúci si vyhradzuje právo na splnenie zmluvy tovarom z iného členského štátu EÚ a/alebo využitím subdodávateľa alebo iného prispievateľa (asistenta plnenia), ktorý objednaný tovar dodá priamo Kupujúcemu - v rovnakej cene a kvalite - prostredníctvom vlastného zmluvného doručovacieho partnera.
1.2. Kúpnou cenou je vždy suma uvedená pri vybranom produkte, ktorá už zahŕňa DPH a je v maďarských forintoch. Kúpna cena produktov nezahŕňa náklady na doručenie; cena dopravy je samostatný poplatok. Náklady na doručenie môže kupujúci zistiť pri objednávke.
Ak sa aj napriek všetkej starostlivosti predávajúceho na rozhraní internetového obchodu a pridružených kanáloch marketingovej komunikácie zobrazuje nesprávna cena, najmä s ohľadom na zjavne nesprávne, napr. za nesprávnu cenu, ktorá je výrazne odlišná od všeobecne známej, všeobecne uznávanej alebo odhadovanej ceny produktu, prípadne v dôsledku chyby systému - vrátane ceny "0" HUF alebo "1" HUF -, potom Predávajúci nie je povinný dodať produkt za chybnú cenu, môže však ponúknuť dodanie za správnu cenu, pričom vie, že kupujúci môže od svojho kúpneho zámeru upustiť.
1.3. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien a poplatkov produktov a doručovacích služieb. Úprava nemá vplyv na kúpnu cenu alebo poplatok za už objednané produkty alebo doručovacie služby; produkty sa kupujú a služby sa využívajú za cenu uvedenú v objednávke, prípadne s poplatkom. Preto v prípade poklesu ceny medzi odoslaním objednávky a prijatím produktu predávajúci nemôže vrátiť peniaze; zároveň predávajúci nevymáha voči kupujúcemu žiadne zvýšenie ceny, ku ktorému môže dôjsť po zadaní objednávky.
1.4. Pri jednom nákupe je možné uplatniť len jeden kupón. Kupónové zľavy nie je možné kombinovať ani skladať. Kupóny nie je možné uplatniť pri nákupe produktov so stránkou „Na tento produkt nie je možné uplatniť zľavový kupón!“. POZOR. Zľava kupónu sa nevzťahuje na cenu dopravy. Kupóny nie je možné vymeniť za hotovosť. V prípade vrátenia produktu/produktov zakúpených so zľavovým kupónom sa požiadavka zákazníka na vrátenie peňazí riadi sumou na faktúre.
1.5. Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu najneskôr súčasne s prevzatím tovaru. Kupujúci plní zmluvu úplným zaplatením kúpnej ceny. Predávajúci si vyhradzuje vlastníctvo až do úplného zaplatenia kúpnej ceny.
Kúpnu cenu môže kupujúci uhradiť dobierkou alebo platobnou kartou. Vo vzťahu k spôsobu platby poskytnutému vybraným poskytovateľom platobných služieb tretej strany platia vo všetkých prípadoch zmluvné podmienky použitého poskytovateľa platobných služieb. Poskytovateľ platobných služieb, ktorý je treťou stranou, môže účtovať poplatok v súvislosti s platobnou transakciou ako protihodnotu za službu, ktorú poskytuje. Tieto servisné poplatky nemožno považovať za protihodnotu za služby poskytované internetovým obchodom naviforce.hu a nepredstavujú príjem internetového obchodu naviforce.hu. V prípade platby na dobierku sa kúpna cena produktu aj poplatok za doručenie hradí prostredníctvom poskytovateľa zásielkovej služby. O poplatku za dobierku sa môže zákazník dozvedieť pri objednávke.
Kupujúci akceptovaním všeobecných obchodných podmienok súhlasí s tým, že predávajúci vystaví elektronickú faktúru. V prípade omeškania s platbou je Kupujúci povinný zaplatiť Predávajúcemu úrok z omeškania v zmysle zákona V z roku 2013 Občianskeho zákonníka (ďalej len: Občiansky zákonník).
Predávajúci nenesie zodpovednosť za omeškanie dodávky alebo iné problémy alebo chyby, ktoré možno pripísať nesprávnym a/alebo nepresným údajom o objednávke a dodaní poskytnutých Kupujúcim.
Predávajúci vybavuje iba objednávky na množstvá pre domácnosť.
1.6. Termín dodania je 1.1 objednávky. začína po nadobudnutí účinnosti (potvrdenie objednávky) podľa bodu Predávajúci je povinný plniť do 14 dní od tohto dátumu. Po neúspešnom uplynutí lehoty je kupujúci oprávnený od zmluvy odstúpiť. Výnimku zo 14-dňovej dodacej lehoty tvoria produkty označené "na objednávku". V prípade objednávky je dodacia lehota 60 dní.
Predávajúci pri plnení využíva subdodávateľa.
2.
2.1. Predávajúci doručí objednaný tovar na dodaciu adresu určenú kupujúcim prostredníctvom prepravnej spoločnosti, ak sú k dispozícii vhodné možnosti prístupu a podmienky na ceste. Poplatok za doručenie znáša Kupujúci. Aktuálne poplatky za doručenie nájdete na stránke Predávajúceho.
2.2. Predávajúci v závislosti od veľkosti balíka doručí kupujúcemu zakúpené produkty kuriérskou službou GLS. Prepravná spoločnosť zasiela priamo Kupujúcemu e-mail o sledovaní zásielky a termíne doručenia. Termín dodania je možné zmeniť na odkaze uvedenom v e-maile, ak je uvedený dátum nesprávny. Predávajúci nezabezpečuje dodávku v stanovenom termíne.
Kuriérska spoločnosť odovzdá doručený balík adresátovi na dodacej adrese, prípadne inej plnoletej osobe, ktorá sa preukáže občianskym preukazom.
Príjemca tovaru je povinný v prítomnosti dopravcu zásielku prezrieť a v prípade zjavného, na vonkajšom obale rozoznateľného poškodenia zásielky ju otvoriť a na rozpoznateľné nedostatky alebo iné poškodenia spolu s dopravcovi, charakter, rozsah, pravdepodobnú príčinu poškodenia, ako aj podrobný popis poškodenia spísať protokol o škode a zranenie a škodu bezodkladne nahlásiť prepravcovi a predávajúcemu.
2.3. Ak kupujúci neprevezme tovar v dodacej lehote určenej alebo dohodnutej prepravcom určeným predávajúcim z dôvodu, za ktorý zodpovedá, je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu poplatok za opätovné doručenie za pokus o doručenie tovaru. znovu alebo odstúpiť od zmluvy.
Predávajúci má právo na odstúpenie od zmluvy aj v prípade, ak kupujúci odmietne prevziať objednaný tovar pri dodaní.
Ak Kupujúci svoju objednávku z akéhokoľvek dôvodu nezrušil a v čase doručenia ju neprevezme, je povinný uhradiť Predávajúcemu všetky náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti s dodaním produktu.
2.4. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho odoslaním tovaru doručením tovaru kupujúcim alebo ním poverenou osobou, alebo osobou zdržiavajúcou sa v prevádzkarni predávajúceho, príp. tretej strane inej ako dodávateľovi.
2.5. V prípade neuhradenia kúpnej ceny v plnej výške v lehote, je predávajúci oprávnený zrušiť objednávku kupujúceho alebo od zmluvy odstúpiť.
3.
3.1. Ak Zákazník nie je spokojný so zakúpeným produktom, článok 45/2014 o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľom a spoločnosťou. (II.26.) V zmysle § 20 nariadenia vlády môžete odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia produktu. Možnosť zrušenia je poskytovaná prostredníctvom webovej stránky Predávajúceho - https://naviforce.hu/viszteteritesi-szabalyzat. Na tomto rozhraní môže Kupujúci oznámiť svoje zrušenie, ktoré Predávajúci bezodkladne potvrdí.
V prípade odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný vrátiť predávajúcemu bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa oznámenia o odstúpení od zmluvy, v pôvodnom stave - s visačkami, bez známok poškodenia alebo známok používania - spolu so všetkou súvisiacou dokumentáciou poskytnutou Kupujúcemu. Priame náklady na vrátenie produktu znáša Kupujúci. K balíku musí byť priložené úplne vyplnené vyhlásenie o návrate. Spotrebiteľ zodpovedá za použitie nad rámec použitia potrebného na zistenie vlastností a prevádzky výrobku a za výsledné znehodnotenie. Kupujúcemu je v tomto prípade splatná len časť kúpnej ceny zostávajúca po odpočítaní výšky amortizácie.
V prípade, že kupujúci neuhradil poštovné za tovar pri jeho odoslaní, je predávajúci oprávnený túto čiastku odpočítať z kúpnej ceny, ktorá má byť vrátená.
Právo na odstúpenie od zmluvy nemožno uplatniť okrem iného v týchto prípadoch:
- v prípade produktu, ktorý nie je vopred vyrobený, ktorý bol vyrobený na základe návodu alebo na výslovnú žiadosť spotrebiteľa, alebo v prípade produktu, ktorý bol jasne prispôsobený spotrebiteľovi;
Čiastky na vrátenie budú vrátené bezodkladne, najneskôr však do 14 pracovných dní po uznaní odstúpenia od kúpy alebo reklamácie. Peniaze môžeme vrátiť len na bankový účet, adresu bydliska nevieme.
4.
4.1. V prípade chybného plnenia zo strany kupujúceho má predávajúci nárok na nasledovné doplnkové záručné práva:
Zákazník môže uplatniť svoje nároky zo záruky (zariadenia) v prípade produktu alebo služby, ktoré v čase dodania alebo plnenia nespĺňali kvalitatívne požiadavky uvedené v zákone alebo v zmluve. Záručnú reklamáciu nemožno uplatniť na vadu, ktorá bola kupujúcemu známa v dobe uzatvárania zmluvy, rovnako ako v prípade vád, o ktorých mal kupujúci v čase uzavretia zmluvy vedieť.
Ak sa v prípade záruky potvrdí, že výrobok alebo služba boli chybné, môže kupujúci požadovať opravu alebo výmenu, pokiaľ splnenie ním zvolenej požiadavky nie je možné alebo by pre predávajúceho znamenalo neúmerné dodatočné náklady oproti na splnenie inej požiadavky. Ak zákazník nepožiadal alebo nemohol požadovať opravu alebo výmenu, môže požadovať pomerné dodanie náhrady; alebo si závadu môžete opraviť sami na náklady Predávajúceho, alebo ju nechať opraviť inou osobou, alebo v krajnom prípade odstúpiť od zmluvy. Kupujúci môže previesť z vybraného záručného práva na príslušenstvo na iné, avšak náklady na prevod znáša vo všetkých prípadoch Kupujúci (vrátane Kupujúcich, ktorí sa kvalifikujú ako Spotrebitelia), pokiaľ prevod nebol oprávnený alebo ak Predávajúci neuviedol dôvod. . Pre nepodstatnú chybu nie je možné odstúpiť od zmluvy bez ohľadu na to, či je Kupujúci považovaný za Spotrebiteľa alebo nie.
Kupujúci si môže uplatniť svoje záručné nároky voči predávajúcemu. Po zistení chyby je kupujúci povinný chybu bezodkladne oznámiť. Kupujúci je povinný vadu nahlásiť a zároveň zaslať Predávajúcemu fotografiu chybného výrobku. Ak je Kupujúcim Spotrebiteľ, potom sa chyba oznámená do dvoch mesiacov od zistenia chyby považuje za oznámenú bezodkladne.
Záručné práva zanikajú jeden rok odo dňa plnenia. Ak sa kupujúci kvalifikuje ako spotrebiteľ, môže uplatniť svoje nároky zo záruky v dvojročnej premlčacej dobe od dodania (plnenia). Po uplynutí premlčacích lehôt už nie je možné uplatniť záručné práva na príslušenstvo. Náklady súvisiace s plnením záručných povinností - vrátane nákladov na prepravu chybného výrobku - znáša predávajúci.
4.2. Záruka na produkt pre spotrebiteľa
Vo vzťahu k produktom, ktoré predáva, sa na poskytovateľa služieb vzťahujú záručné povinnosti na produkty a príslušenstvo, ktoré sa riadia § 6:159-6.170 Občianskeho zákonníka (zákon V z roku 2013).
V prípade vady výrobku môže kupujúci, ktorý sa považuje za spotrebiteľa, požadovať opravu vady, alebo ak oprava nie je možná v primeranej lehote, bez ujmy na záujmoch spotrebiteľa, výmenu vady. výrobok od výrobcu alebo distribútora výrobku (ďalej spolu: Výrobca). Toto právo môže Spotrebiteľ uplatniť v prípade, že výrobok nezodpovedá kvalitatívnym požiadavkám platným v čase, keď ho Výrobca uvádza na trh, alebo nemá výrobcom popisované vlastnosti; v prípade takejto chyby sa Zákazník môže rozhodnúť, či sa s daným problémom obráti na Výrobcu alebo Poskytovateľa služby. V súlade s vyššie uvedeným nie je možné uplatniť reklamáciu na príslušenstvo a reklamáciu na produkt z dôvodu tej istej chyby súčasne, súbežne; V prípade úspešného uplatnenia reklamácie Spotrebiteľa zo záruky na výrobok môže Spotrebiteľ uplatniť reklamáciu príslušenstva na vymenený výrobok alebo opravený diel u výrobcu.
Spotrebiteľ môže uplatniť svoju reklamáciu na výrobok do dvoch rokov od uvedenia výrobku na trh výrobcom. Po tejto lehote Spotrebiteľ toto právo stráca. V tejto lehote, po zistení vady, je Spotrebiteľ povinný vadu bezodkladne (do 2 mesiacov) oznámiť výrobcovi. Spotrebiteľ zodpovedá za škody spôsobené omeškaním v komunikácii.
4.3. Ak je Kupujúci považovaný za Spotrebiteľa, má pri nákupe produktu nad 10 000 HUF brutto nárok na záručné (záručné) práva podľa zákona č. 151/2003 o povinnej záruke na určitý tovar dlhodobej spotreby. (IX.22.) Podľa nariadenia vlády vo vzťahu k výrobkom uvedeným v jeho prílohe.
151/2003. (IX.22.) Občiansky zákonník (V. zákon z roku 2013) a 151/2003. (IX. 22.) na základe nariadenia vlády podlieha záručnej povinnosti, čo znamená, že v záručnej dobe sa zbavuje zodpovednosti len vtedy, ak preukáže, že príčina vady vznikla po plnení. Podmienky záruky sú podrobne uvedené v častiach až §§ 6:171-6.173 Občianskeho zákonníka (zákon V z roku 2013).
V prípade záruky (resp. garancie) Predávajúci ručí za bezchybnú funkčnosť produktu počas jej trvania. Predávajúci sa zbaví záručnej povinnosti len vtedy, ak preukáže, že príčina vady nebola na výrobku pri predaji výrobku, ale vznikla až po dodaní výrobku. Záručná doba je 1 (jeden) rok odo dňa dodania produktu Zákazníkovi. V prípade záruky výrobcu môže byť záručná doba dlhšia; Záručné podmienky výrobcu môže kupujúci zistiť na záručnom liste priloženom k tovaru.
Jednoročná (jedno) ročná záručná doba sa môže líšiť v závislosti od ceny produktu:
1 rok v prípade predajnej ceny 10 000 HUF, ale nepresahujúcej 100 000 HUF,
2 roky v prípade predajnej ceny presahujúcej 100 000 HUF, ale nepresahujúcej 250 000 HUF,
3 roky nad predajnou cenou 250 000 HUF.
Záruka (najmä nároky, ktoré je možné uplatniť v prípade záruky) sa inak riadia pravidlami pre uplatnenie práv zo záruky príslušenstva. Záruka nemá vplyv na (iné) zákonné práva Kupujúceho alebo Spotrebiteľa.
Pre tú istú závadu si zákazník nemôže uplatniť záruku na príslušenstvo a záručnú reklamáciu, alebo záruku na výrobok a reklamáciu súčasne, a to súbežne, inak sú práva vyplývajúce zo záruky definované v 4.1. a majú nárok bez ohľadu na práva definované v bodoch 4.2.
Kupujúci (vrátane spotrebiteľa) môže uplatniť svoju reklamáciu len po predložení originálu záručného listu, ktorý obdržal pri kúpe, alebo – v prípade neodovzdania záručného listu alebo chybného vyplneného záručného listu – faktúry preukazujúcej zaplatenie z plnej kúpnej ceny. Podmienkou pre uplatnenie reklamácie je predloženie faktúry potvrdzujúcej zaplatenie celej kúpnej ceny predávajúcemu.
4.4. Záruka sa nevzťahuje na chyby, ktoré možno spätne vysledovať:
- výrobok bol nesprávne používaný, neboli dodržané pokyny na manipuláciu, používanie a údržbu výrobku atď.,
- Nevykonali sa potrebné opravy alebo neboli vykonané v určenom odbornom servise,
- výrobok bol upravený, zmenený,
- komponent sa pokazí v dôsledku prirodzeného opotrebovania,
- kupujúci nesplnil svoju povinnosť zmierniť škodu (napr. kupujúci včas nenamieta rozpoznateľné chyby produktu).
Ak je nahlásená reklamácia príslušenstva/záruky oprávnená, náklady spojené s jej plnením (napr. poštovné) znáša Predávajúci.
Zodpovednosť predávajúceho v prípade porušenia týchto VOP alebo zmluvy uzavretej s kupujúcim sa nevzťahuje na nepriame škody, ako je ušlý zisk alebo príležitosť. Predávajúci nezodpovedá, ak si nesplní svoje zmluvné povinnosti (vrátane dodávky produktov), pretože porucha je dôsledkom udalosti, ktorú nemôže primerane ovplyvniť, medzi ktoré patrí najmä, nie však výlučne, požiar, povodeň, búrka, iné extrémne poveternostné podmienky, nepokoje, štrajky, nepokoje, vojny, núdzové situácie spôsobené pandémiou a teroristické činy.
5.
5.1 Vybavovanie reklamácií
Kupujúci môže ústne alebo písomne podať sťažnosť spotrebiteľa týkajúcu sa produktu alebo činnosti alebo opomenutia predávajúceho priamo súvisiacej s distribúciou alebo predajom tovaru spotrebiteľom.
Predávajúci je povinný písomnú reklamáciu do tridsiatich dní od jej prijatia preskúmať a vo veci samej odpovedať a zabezpečiť, aby odpoveď dorazila kupujúcemu. Ak reklamáciu Predávajúci zamietne, je povinný vo vecnej odpovedi na zamietnutie svoje stanovisko odôvodniť.
5.2 Ďalšie možnosti vybavovania sťažností a právneho vymáhania
Ak nedôjde k urovnaniu súdneho sporu medzi predávajúcim a kupujúcim pri rokovaní s predávajúcim, majú kupujúci a kupujúci, ktorý sa považuje za spotrebiteľa, nasledujúce možnosti právneho vymáhania:
Ak Kupujúci, ktorý je považovaný za Spotrebiteľa, spozoruje porušenie svojich spotrebiteľských práv, je oprávnený podať sťažnosť na územne príslušný orgán na ochranu spotrebiteľa (podľa bydliska Spotrebiteľa). Kontaktné údaje okresných úradov sú dostupné po kliknutí na nižšie uvedený odkaz: http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista.
zmierovacia rada
Za účelom mimosúdneho riešenia spotrebiteľského sporu súvisiaceho s uzavretím a plnením zmluvy môže Zákazník, ktorý je považovaný za Spotrebiteľa, začať konanie na zmierovacom orgáne, ktorý je príslušný podľa jeho bydliska alebo bydliska, pôsobiaca pod Obchodnou a priemyselnou komorou. Ak Spotrebiteľ nemá bydlisko alebo bydlisko v tuzemsku, za postup je zodpovedný zmierovací orgán v sídle Predávajúceho. Spotrebiteľ má zároveň možnosť vymenovať na postup zmierovacieho orgánu iný zmierovací orgán namiesto vyššie uvedeného zmierovacieho orgánu. Spotrebiteľom pri aplikácii právnych predpisov týkajúcich sa zmierovacieho orgánu je mimovládna organizácia, cirkevná právnická osoba, bytové družstvo, bytové družstvo, mikropodnik, malý a stredný podnik, ktorý koná na účely mimo samostatného povolania a pôsobnosti. ekonomická činnosť, kto nakupuje, objednáva, prijíma, používa tovar, používa alebo je príjemcom obchodných oznámení alebo ponúk súvisiacich s tovarom.
Kontaktné údaje Zmierovacieho výboru župy Jász-Nagykun-Szolnok, ktorý je zodpovedný za sídlo predávajúceho:
Adresa: 5000 Szolnok, Verseghy park 8
E-mailová adresa: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
6.
Predávajúci používa údaje dobrovoľne poskytnuté kupujúcim za účelom plnenia kúpnej zmluvy a v súvislosti s ňou: vybavenie elektronickej objednávky, doručenie tovaru, vystavenie faktúry a vybavovanie prípadných reklamácií. (Právny základ pre správu údajov: Nariadenie EÚ 2016/679, článok 6. (1) bod a.)
Predávajúci sa zaväzuje na požiadanie kupujúceho vymazať jeho osobné údaje zo svojej databázy.
https://naviforce.hu/adatvedelmi-dekolnzat-44
7.
Predávajúci je oprávnený podmienky týchto VOP kedykoľvek jednostranne upraviť. Objednávky a zmluvy vzniknuté potvrdením objednávky sa riadia ustanoveniami Všeobecných obchodných podmienok účinných v čase objednávky – a samostatne akceptovaných pred objednávkou.
Ak sú niektoré ustanovenia zmluvy uzatvorenej so Zákazníkom, vrátane týchto VOP, úplne alebo čiastočne neplatné alebo sa stanú neplatnými, nie je tým dotknutá platnosť ostatných ustanovení. Nariadenie, ktoré je úplne alebo čiastočne neúčinné, bude nahradené nariadením, ktoré sa najviac približuje jeho ekonomickému úspechu.
Na tieto VOP a zmluvy uzatvorené s Kupujúcim sa vzťahuje maďarské právo.
Zákazník odoslaním objednávky výslovne prehlasuje, že si všeobecné obchodné podmienky prečítal v celom rozsahu a akceptuje ich obsah.
Tieto VOP sú účinné od: 11.11.2023